Monday 7 November 2011

I, konačno, evo me opet :-)

Mjesec dana (i malo jače) proletjelo je kao da ih je neko ukrao...
Na žalost, jedva sam stizala i dnevne obaveze, a kamo li započete projekte :-(
Mnogo bolesnih ukućana i najbliže rodbine pomjerili su prioritete sa šivenja na brigu i staranje. Tako to ide, šta se može.
Ali, ipak sam uspjela koješta i da napravim.
Sve tri dekice sam proštepala i uvezala, eno ih peru se :)
Maloj i malo većoj djeci napravila većinu planiranog, a i tata je dobio prepravke na pantalonama koje je tražio. Jedino sam ja ostala kratkih rukava. Bukvalno. Sebi, naravno, ništa nisam sašila. Iako mi se opasno primakao datum povratka na posao :-/

Za početak modne revije evo malog gmize, koji je u međuvremenu postao šetalica, kako pozira u dvije (da, nije mogla jedna, nego dvije) nove jednodjelne pidžame. Kroje je originalno za bebi skafander, iz magazina Ottobre Design, zimski broj 6/2010.
Ovako izgleda original
slika copyright by Ottobre design
A ovako igleda Beba O u žutoj kombinaciji, sa aplikacijom dinosaurusa na prednjem dijelu.
yellow pajamas

A evo i sivo-prugaste kombinacije sa aplikacijom čudovišta. E, da, primjetite da se šetamo ;)
grey pajamas

Obe pidžame su reciklaža, obe su nastale od tajkinih dukseva, jedino što je potpuno novo na njima je - konac! Čak su i ciferšlusi upotrijebljeni na njima sačuvani sa nekih davno rasparanih jastučnica. Svi renderi (ono oko ruku, nogu i vrata ;) ) su sa stare garderobe.
Neka mi neko napiše pošto su bebeće jednodjelne pidžame, da znam koliko sam ušparala :hihihi: :-D

Napravila sam mu i bebi čizmice sa iste slike, jer je vani već hladno za male nogice koje vire iz slinga/kolica. Sašivene su od PUL-a izvrnutog naopačke (nepropusna strana vani) i postavljene flisom.
boots 1
Najinteresantnije su, naravno, vezice, koje, kao i čizmice, valja probati. Nikad ne znaš da li je nešto jestivo, ako ne probaš ;)

boots 2
Radite li vi šta ovih dana?
P.S. Zaboravih da spomenem. Mali istraživač nosi nove pantalone, koje su na velikoj gomili za šivenje čekale svojih pet minuta, 'oće reć' da uvučem gumu. 

6 comments:

  1. predivno, opet. a za model nemam riječi, koliko je to dražesti i ljepote :)

    ReplyDelete
  2. sad tek vidim da pitaš, što mi radimo.
    e, pa mi pakiramo, jer se u roku od mjesec dana selimo u veliku kuću.

    ReplyDelete
  3. jeeeej! odlično! Počni i ti blog pa da vidimo sličke :-)

    ReplyDelete
  4. pidžamice su sjajne! dobro si se setila da iskoristiš šnit za skafander!

    ReplyDelete
  5. Ne znam što me više oduševljava, tvoja djeca, ti ili tvoji radovi! I am your biggest fan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...