Tuesday 27 September 2011

Jesen u ormaru

mending pile
Jesen je stigla, čak i kalendarski. Dani su već poodavno kraći, jutra hladnija, a večeri mirišu na hladnoću. Baštu smo obrali, luk uvezali, grah prebrali, paprike upržili. Jedino još ima zelenog paradajza, nadamo se da će sazreti i završiti kao pire/kečap, prije prvog mraza. Zimnica smještena u špajzu i zamrzivač.
I moje se misli okreću jesenjoj garderobi. Već sam prevrnula više od pola ormara i ladica. Dječije i muževo. Ostalo je još da pregledam još ono malo moje garderobe, koja se količinski odavno smanjila, jer je već prošla dva - tri sezonska spremanja i (vrlo kritičnog) trijebljenja ;-).
Preraslu i nepotrebnu garderobu uputili smo kome treba. Ono što se može prenamjeniti oparali i oprali.

Muž veli da njemu ne treba ništa. Osim da mu uštopam i skratim jedno pet-šest pantalona (gomila lijevo).  Beba O dobio je novi set garderobe u većoj veličini, friško iz vakuum vreće. Jedino što fali su dvije pidžame iz jednog dijela, na rajfešlus (žuta gomila na stolici je veliki tatin duks, oparan za tu svrhu). U to su uletjele dvoje pantalonice koje sam šila ko-zna-kad, i kojima, naravno, fali guma u struku. Meni treba svašta, ali mislim da će još čekati. Još imam mnogo kila viška da bi se bavila ozbiljnom kupovinom/šivenjem. Zasad ću promijeniti rajfešlus na tamnoplavim samtericama i od dva plava džempera, koji postaše bezoblični u pranju, sašiti dvije pristojne vunene majice (patetična hrpica u sredini).
A velike-male djevojčice? One rastu ko iz vode. pa treba kupiti jesenje cipele, patike, nekoliko pari dokoljenica, sašiti dvije haljinice bez rukava i eventualno još jedne pantalone. Njena gomila zauzima cijelu desnu stolicu :-) Zatim, treba produžiti mnogo nogavica i pustiti dosta poruba na majicama. Od nogavica tajkinih pantalona sašiti cargo pants, dok se to još uvijek može izvesti. Sljedeće sezone, vjerovano više neće moći. Mama još mora prekriti neke fleke aplikacijama, a neke majice uljepšati jer su jednobojne i dosadne. "Stavi mi mama sliku ovdje", jer, jelte, ne može bez slike. Djevojčice. To, valjda, tako ide. Sa slikom. Nikako bez nje ;-)

E, da, još nešto se zbiva. Ponovo, nakon desetak godina, vozim auto. Jer smo ga, jelte, pazarili. Do sada nam nije trebalo, sad, sa dvoje djece, ipak treba. Pa ga treba i vozati. Uzela sam nekoliko časova sa instruktorom, malo vozala sa dobrim vozačima kao suvozačima. I, napokon, u nedjelju, provozala komplet familiju od kuće do jedne i druge bake, i nazad. I uparkirala pred zgradom iz prve (za promjenu ;-)).

Sređujete li vi svoje ormare? Šta radite sa viškovima odjeće koji pri tom poslu nastanu?
Ostajete zdravo i uživajte u toploj jeseni :-)

3 comments:

  1. Ja ne spremam dok ne postane kritično, a i onda jako teško bacam nego ostavim za nešto (što nikad ne stignem da napravim :( ). Zato će nas za koju godinu zatrpati stvari :)

    ReplyDelete
  2. Vještičice, ja sam početnik (ali totalni) u šivenju (dosad asma radila sam u trudnoci radila posteljinu bebi, i nesto jednostavnih prepravki garderobe), i uvijek ovako odvajam gomilu stvari koje bih prekrojila, ali uvijek ostane samo na tome. Moj problem su elastični materijali. Trikotaze, pletenine, pamuk sa elastinom. Nemam endlericu, i ne znam kako da baratam elastičnim materijalima, naročito ovom trikotažom iz metraže, koje imam nakupovane, sve u nadi da ću jednom sašiti nešto. Iako sam kupila iglu za trikotazu. :) A oduševljavam se kreativnim prepravkama, a naročito dječijom robicom napravljenom od tatinih i maminih stvari. :) Any advice? Blog je divan, uzivam citajuci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. osim potpuno očitog savjeta (kupi endlericu) jedino što ti mogu savjetovati jeste da trikotažu šiješ elastičnim cik-cak bodom, a sve šavove (sve!) prethodno učvrstiš trakom tankog papirnatog flizelina (1cm širine)
      možeš ga kupiti već gotovog, kao traku ili sama isjeći od flizelina kupljenog na metar

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...