Tuesday 15 November 2011

Ovako se ove jeseni oblače princizezle

Sjećate se one velike hrpe za prepravke, nekoliko postova unatrag? Već sam vam pokazala mali dio, pidžamice za bebu-O. Sad je red da prikažemo i princizezlu. Odjeća se uveliko nosi, a ja nikako da uhvatim vrijeme i dijete da sve to fotografišemo. I konačno sam je uhvatila sinoć da se slikamo :-) :bravo ja!:
Nije da ona ne voli da se slika, naprotiv. Ne voli da se presvlači za slikanje. Ali, eto, i to smo sinoć nekako prevazišli. Mislim da je penjanje na stolić imalo neke veze sa tim...

Dakle, majice su njene, kupljene. Bijela je nošena, sivkasto smeđa je glanjc nova. Sve ostalo je friško sašiveno. Bijela je imala fleku, pa je dobila roza čudovište da je pokrije. Uz to smo regulisali dužinu rukava i pustili porub da se majica produži
outfitt 1a

Pantalone su "besmrtni" kroj iz Ottobre design magazina (jesen 2004), koji upotrebljavam od njenih godinu ipo, samo povećavam veličinu. Imamo "fore" još jednu veličinu, pa ćemo poslije tražiti novi "besmrtni" kroj ;-)
Oboje pantalone sašivene od tatinih, koje više nisu bile za nošenje.
Na slici su pantalone sašivene od sivomaslinastog teksasa, ukrašene sa mnogo crvenog štepa, malih štosnih džepova i mašinskim vezom. Ispod sam slikala srce, koje se izvezlo superodlično, i beskrajno mi se dopalo.

srculence

Kompoziciju upotpunjava haljinica sa crvenim dodacima. Smeđi flis je od ujkine jakne-košulje (hvala ujko! :-) ) i to od - rukava! (da, da, ujak je veliki momak). Dodala sam još crvenog flisa od njene bebeće jaknice (reciklaža rulz!) da upotpunimo dojam, da bude, baš, onako - curičasta :-)

outfit 1b


Sivosmeđa majica je imala natpis koji se mladoj dami nije dopadao. Zato smo ga prekrili supercool aplikacijom maloe koale, sa plišastim ušima. Rukave nismo kratili, računam da će to na red doći sljedeće godine, pa zasad, zavrćemo.

outfit 2a

Pantalone su po istom kroju kao i prethodne, sa "pusti me da vrisnem" roza štepovima i cvijetom na nogavici. Sašivene su od tatinih smeđih keper pantalona, koje sam izvrnula na naličje. Tata je od njih odustao jer su izblijedile.

I ovu kombinaciju upotpunjava haljinica, ovaj put sivkasta sa roza dodacima. Riječ je o istom flisu, od iste jakne, koji je, zamislite, sa dva lica. Jedna strana je smeđa druga sivkasta. Pa je gospojica profitirala dvije haljine različitih boja, jer sam ovako mogla zaobići sva mane na materijalu (fleke, izlizane dijelove, nedostajuće dijelove...) Dodatak je roza flis, takođe sa bebeće jaknice. Znate, u nas se rijetko šta baca ;-)
Eto, tako se oblače moderne princizezle ove jeseni. Barem one koje imaju rukatu mamu ;-)
Veliki pozdrav svima.

8 comments:

  1. I meni bi dobr odošao jedan besmrtan kroj ua sve moje šmizle jer rastu kao lude!
    I tako mi je drago što vidim sav onaj veš iza šmizle jer sad napokon znam da moj muž nije u pravu kd veli da je tako samo dok mene!

    ReplyDelete
  2. predivna je, tako velika i radosna <3

    ReplyDelete
  3. vau, vješt, predivna je roba, a šmizla još i više

    ReplyDelete
  4. Hoće li prinicizezla to uspeti i da iznosa:)?

    ReplyDelete
  5. Ovo je divno! A Šmizla - rastop! Slatkica.

    ReplyDelete
  6. hvala svima :big kiss:
    divno je kad dobijem komentare ispod posta, sad sasvim sigurno znam da je bar pet ljudi pročitalo ono što sam napisala ;-)
    @sandra - kakva je to kuća sa malom djecom po kojoj nema veša na sve strane!?
    @bensedin art - hoće, taman do proljeća će sve okraćati :dalekovida:

    ReplyDelete
  7. Prekrasna je! Odlicno je ovo, uzivala sam ;) i ja bi rado nosila neke od modela ;)
    (Ana S.)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...