Sunday 7 October 2012

Peškiri

Da, peškiri.
Prozaično, znam.
Čini mi se da ih jedemo, kojom brzinom se ta čuda ponovo nađu na pranju, pa odjedared nema ni jedan čist i suh. Po kupatilu ih ima na sto mjesta na raznim visinama i za razne namjene. Iznad kade komada dva. Iznad lavaboa takođe. Šmizlin na njenoj kukici i prikladnoj nadmorskoj visini. Za male friško oprane guzice peškir visi sa kuke na ormariću iznad veš mašine/presvlačilice plus još jedan za pod dupe na prematalici... Uz njih, tu i tamo nekoliko random peškira u raznim stadijumima suhoće i prljavoće u/na/oko korpe za veš....
Nije to bogzna šta. Svi imaju takve varijante u kupatilu. Čak i oni koji imaju "jedem s poda i ogledam se na pločicama" kupatilo. Pa što onda pišem sve ovo?
Zato jer mi je najmrža stvar u cijeloj priči čist peškir koji završi na podu, a sljedstveno tome i u korpi za veš, samo zato jer je - spao sa kukice. A dešava se. Počesto.
Pa sam na kraju balade objedinila dva zadatka. Popunjavanje broja peškira i osiguranje da dotični ne završe na podu zato što su spali sa kukice jer nemaju adekvatan sistem za kačenje.
Prvo, trebalo mi je peškira. Naravno da to ne podrazumijeva kupovinu nego temeljnu eksploraciju i eksploataciju tzv. "unutrašnjih rezervi".
Ili prostim jezikom rečeno - daj da vidim šta ima u ormaru. :-)

A u ormaru se našlo štošta. Pored "zlatnog rudnika" zvanog frotirne tetra pelene, koje bebac nije nikad koristio, našlo se tu nekoliko peškira koji su se podrapali na sredini (tamo gdje ih, jelte, treba zakačiti, a nema kukice) i dva GIGANTSKA peškira iz faze "kosa do dupeta". Tada su nam trebali toliki da se dotična griva nakon pranja može u nešto zamotati a da nigdje ne viri. Da sušenje fenom ne traje eonima, nego sasvim pristojnih i izdržljivih pola sata :-)))
Elem, njih sam tako ogromne, isjekla na tri dijela svaki, i dobila šest sasvim pristojnih peškira za ruke/lice. Čak sam bila fina i da ih obrubim (vlastoručno napravljenom) kosom trakom. Pelene su ionako već bila porubljene overlock secure stitch-om :ne popravljam ono što radi:
Onda sam pronašla adekvatan sistem za kačenje. Odličan, čak. Vezeni towel-holders, po tipu aplikacije sa obe strane. Super! E, al' nije super što su pravljeni za ram 5x7, a ja imam ram od tričavih 4x4 inča (10x10cm). Onda sam sjela i jedno popodne klikala, klikala, :zjev: klikala... obrađujući fajlove za gospođu mašinu. Okretala, smanjivala, smanjivala gustinu... bla, bla, bla... I na kraju zgotovila one koji su mi se dopali. Nakon toga sam se nekoliko dana neviđeno zabavljala praveći ovo:

Ugodno sa korisnim. Zabava za mene i podosta novih, sasvim upotrebljivih i potpuno funkcionalnih peškira. Što se mene tiče, win-win situacija. :-)
Ostajte mi zdravo :-*




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...