Monday 18 March 2013

Bez nas se može, ali je teže



Svijet je prepun sitnih alatki za olakšavanje (zamornih) poslova. Šivenje nije izuzetak, kao ni bilo koji drugi craft. Baš naprotiv. Postoji toliko mnogo sitnih alatki koje služe za samo jedan posao, da se čovjek zapita da li su stvarno neophodne. Tako sam se nekako i ja pitala, ali sam na kraju neke ipak nabavila. 

Bias tape maker – iliti spravica za pravljenje kose trake u kućnoj radinosti. Mnogo je zgodna i pitam se kako mi nije palo na pamet da je kupim ranije. Dolazi u nekoliko širina. Za sad imam jednu, od 18mm, iščekujem da doputuje druga, širine 25mm.
bias tape maker
naprstak


Naprstak -  da, naprstak. Kad god mi je trebao, šizila sam jer ga nemam. Imala sam jedan nekad davno, plastični. Naravno, pukao je. Od tad kad mi zatreba naprstak skidam sebi sve s neba i koristim se priručnim sredstvima da proguram iglu kroz pet-šest slojeva nečega. Jer nije da ga sad nemam. Imam, porculanski, ukrasni. Praktično beskoristan, jer mi je prevelik i kliže se. I svaki put kažem da ću da si napravim kožni, i zaboravim. Dok opet ne zatreba...

Probijači – ne znam kako drugačije da nazovem ovu grupu alatki. Čudna kliješta su jako zgodan alat za probiti rupice na skoro svemu, a da vam za to ne treba čekić. Pastelna čudesa su pančeri („puncher“) i više su scrapbooking alatke, ali su ovdje iz drugog razloga. Ako su odgovarajućeg oblika i jačine, mogu jako olakšati posao onima koji rade aplikacije od kože, eko kože ili filca. Jednim pritiskom aplikacija je gotova. Nema potrebe za makazama, i sve su iste – savršene.
punch
clips


Štipaljke Kancelarijske. Aha. Baš one. Neugledne i ružne. Skupa s njima i obične šnale/ukosnice i najobičnije spajalice. Zašto?
Jer su one nekad jedini način da uhvatite zajedno nešto što treba prošiti, a pribadače ne dolaze u obzir zbog a) vrste materijala (koža) ili b) debljine prevelike da bi je pribadača mogla držati ravno (quilt pri porubljivanju).

Ram za vez – Ako se ne bavite vezom, garantovano ga nemate. Osim za ručni vez bilo kojom tehnikom, zgodan je da u njemu zategnete nešto što hoćete pokrpati. Ili ako hoćete „pješke“ napraviti aplikaciju (bilo ručno, bilo šivećom mašinom). Predstavlja obavezni alat za ručno štepanje quilt prekrivača.

Sljedeći put o koncima :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...