Saturday 30 March 2013

intermeco



Porad' povišene temperature i šmrljavosti svih članova magične družine, nisam stizala da pišem. Obećavam nastavak o stanovnicima "kneževina i grofovija" u mom ormaru što prije.

Dotad, evo jedna (loša) fotka mobilnim telefonom. Jeste da se ne raspoznaje bog-zna-šta, ali vrećice sadrže rezultate kreativne rekonvalescencije vama drage mene :-)
Naime, krojila sam torbe. Po nagovoru i ohrabrenju drage Gook, iskrojila sam jednu, nadam se, dopadljivu i nosivu kolekciju "čarolija za svaki dan". Ništa svečano, samo nosive, izdržljive i dovoljno neobične da nisu neprimjetne.
Dodatno, mogu se pohvaliti pokretanjem vlastite FB stranice - vještičica - "čarolije za svaki dan", tako da me možete pratiti (i) tamo. Veliki pozdrav i ostajte zdravo.

1 comment:

  1. Dobile smo Liebster nagradu, a mi smo je odlučili prosljediti Vama! Detalji i pitanja su na blogu! :)
    http://majezmaje.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...